loading...
سایت تفریحی سرگرمی مسترفانی
admin2 بازدید : 127 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (3)

در این پست برای شما فال روز سه شنبه 11 شهریور را قرار داده ایم امیدواریم راضی باشید.

فال در ادامه مطلب...

 

فال روز سه شنبه11 شهریور1393 ویژه متولدین ماه فروردین :

توصیه های عاشقانه : تو در مجموع انسان معتدل و معقولی هستی اما تغییر شرایط تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیم‌هایی بگیری كه تقریبا از تو بعید است. سعی كن همچنان عقل و منطقت در كنار احساساتت كار كند.

توصیه های اجتماعی : …

توصیه های سلامتی : …

توصیه های اقتصادی : همیشه به دنبال راهی برای بدست آوردن پول بیشتر هستی. برایت فرق نمی‌كند شرایط مساعد است یا نامساعد به همین دلیل گاهی اوقات برنامه‌هایت با شكست روبرو می‌شود و ناراحت می‌شوی. هر چیزی جایی و زمانی دارد.

 

 

فال روز سه شنبه11 شهریور1393 ویژه متولدین ماه اردیبهشت :

توصیه های عاشقانه : بر فرصت‌هایی كه از دست رفته است نمی‌توان اشك ریخت، چون این كار هیچ سودی ندارد. اگر نتوانی از گذشته درس گرفته و خود را فراتر از آن قراردهی، ناچار به تكرار همان تجربه‌های تلخ خواهی شد.

توصیه های اجتماعی : …

توصیه های سلامتی : باید سعی كنی این روزها محیطی آرام و بدون هر گونه تنش ایجاد كنی. با كسانی كه به تو استرس و اضطراب منتقل می‌كنند، تا چند روز قطع رابطه كن و سعی كن وقتت را با كسانی بگذرانی كه به تو انرژی مثبت بدهند. سلامت روح در ارتباط مستقیم با سلامت جسم است.

توصیه های اقتصادی : اسراف در هر كاری زیان‌‌آور است حتی اگر در بذل و بخشش باشد. هر كاری را باید به اندازه و به موقع انجام داد. گنج قارون هم داشته باشی با این دست و دلبازی‌ها تمام خواهد شد!

 

 

فال روز سه شنبه11 شهریور1393 ویژه متولدین ماه خرداد :

توصیه های عاشقانه : احساس می‌كنی كه از نظر عاطفی شكست خورده‌ای و دل دیگر مرده است! اما چنین نیست باید این پرنده عکس-بازیگران-زن.html" title="زن" target="_blank">زندانی را به باغی برده تا شاد شود. آن وقت خواهی دید كه چطور نغمه‌سرایی می‌كند!

توصیه های اجتماعی : زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه كوتاهی كرده بودی، اما اینك یك فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحكم ساخت.

توصیه های سلامتی : احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشكی ماهر مراجعه كرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است كه باید آنها را درمان كرد.

توصیه های اقتصادی : حرص از مال دنیا و توجه زیاد به مسائل مادی تو را بی‌توجه به خانه و خانواده كرده است. به هرحال فراموش نكن كه خانواده از همه چیز مهم تر است .

 

 

فال روز سه شنبه11 شهریور1393 ویژه متولدین ماه تیر :

توصیه های عاشقانه : دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این نوع اختلافات گذرا خواهد بود و درنهایت تو به خواسته و آرزویت می‌رسی. بهتر است لبخند بزنی تا او با دیدن چهره بشاش و خندان تو كدورتها را فراموش كند.

توصیه های اجتماعی : …

توصیه های سلامتی : …

توصیه های اقتصادی : یك بحران مالی ساده می‌رسد كه به زودی پایان خواهد یافت. تو به زودی به خواسته‌هایت می‌رسی و بهبودی شرایط اقتصادی می‌رسی پس منتظر روزهای بهتری باش.

 

 

فال روز سه شنبه11 شهریور1393 ویژه متولدین ماه مرداد :

توصیه های عاشقانه : فرصتی دست می‌دهد تا بتوانی اشتباهات خود را جبران كنی و دل او را بدست آوری. باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده كنی چون تكرار آن امكان ندارد. در این صورت رابطه تازه‌ای ایجاد می‌شود كه حال و هوای دیگری دارد.

توصیه های اجتماعی : …

توصیه های سلامتی : …

توصیه های اقتصادی : این دوره فشارهای كاری دوچندان خواهد شد. باید قبول كنی كه همه چیز در دست تو نیست و تو اختیار مطلق نداری. پس چاره‌ای جز انطباق خود با مشكلات را نداری.

 

 

فال روز سه شنبه11 شهریور1393 ویژه متولدین ماه شهریور :

توصیه های عاشقانه : تردید و دودلی، مانع گرفتن تصمیم مهم و جدی خواهد بود. ادامه این شرایط به نفع تو نیست پس بهتر است تكلیفت را با خودت روشن كنی.

توصیه های اجتماعی : …

توصیه های سلامتی : …

توصیه های اقتصادی : اگر می‌خواهی تكانی به اوضاع مادیت بدهی باید قدرت ریسك كردن داشته باشی و خودت را نشان بدهی. رسیدن به سود نیازمند پذیرش مسئولیت تازه و نشان دادن شایستگی و توانمندی است.

 

 

فال روز سه شنبه11 شهریور1393 ویژه متولدین ماه مهر :

توصیه های عاشقانه : از روابط خود به هیچ عنوان برای كسی تعریف نكنید. شما یك حسود بالفطره را با یك پزشك روانشناس اشتباه گرفته اید! و این به شما ضربه های بزرگی خواهد زد.

توصیه های اجتماعی : با دوستان نزدیك خود قرار ملاقات تعیین كنید و آنها را ببینید. دیدن آنها روحیه شما را عوض خواهد كرد.

توصیه های سلامتی : شما هیچ مشكلی ندارید. مشكل شما تنها این است كه به خودتان سخت می گیرید. بدون توجه به خیلی ضعفهای موجود در نهان خودتان.

توصیه های اقتصادی : اگر به فكر رسیدن پولی از جایی هستید فعلا روی آن حساب نكنید. به واقعیت ها پایبند باشید و برنامه ریزی كنید تا برای شما مشكلی پیدا نشود.

 

 

فال روز سه شنبه11 شهریور1393 ویژه متولدین ماه آبان :

توصیه های عاشقانه : با خود فكر می‌كنی كه فرصت بزرگ و طلایی زندگیت را از دست دادی و بسیار بیش از حدمعمول به آن فكر می‌كنی. تنها راه جبران گذشته، تیزبینی، مقاومت در برابر مشكلات و درس از آن است. هنوز فرصت جبران و بدست آوردن شرایط مشابه یا حتی بهتر وجود دارد البته استفاده از این فرصت در گرو عملكرد تو خواهد بود.

توصیه های اجتماعی : قدم زدن در فضای باز و هوای پاك كوهستان و یا پارك می‌تواند به تو آرامش و در نهایت نشاط بدهد. امتحان كن!

توصیه های سلامتی : هیجانات زیاد روح تو را خسته می‌كند. حدالمقدور از استرس و هیجان دوری كن زیرا به تو صدمه خواهد زد.

توصیه های اقتصادی : تلاش فراوانی به خرج دادی تا به سود قابل ملاحظه‌ای دست‌یابی اما نتیجه این كار معكوس بود. اما نگران نباش به زودی راههای تازه‌ای كشف خواهد شد.

 

 

فال روز سه شنبه11 شهریور1393 ویژه متولدین ماه آذر :

توصیه های عاشقانه : این روزها مشاجره و نزاع‌های بی‌حاصل وقت تو را گرفته. باید دوباره همه چیز را به حالت نرمال سابق برگردانی و با آرامش و اطمینان به كارت ادامه دهی تا موفق شوی.

توصیه های اجتماعی : همیشه باید به دنبال چیزی باشی تا با امید به اون بتونی خوشحال باشی و تلاش كنی. اینطوری اطرافیان و دوستانت هم از مصاحبت با تو لذت می‌برند.

توصیه های سلامتی : خوش‌بینی رمز موفقیت توست پس یاس و نومیدی را از خود دور كن چون استعداد و روحت نابود میشه. همیشه همه بیماری‌ها از جسم شروع نمی‌شه و همیشه هم نمی‌تونی برای بیماریت پیش دكتر بری تا قرص تجویز كنه!!

توصیه های اقتصادی : باید در مورد برخی مسائل تجدید نظر كنی. وقتی راهی غلط باشه باید فورا تصحیحش كنی، در این صورت، به زودی از بحران خارج میشی.

 

 

فال روز سه شنبه11 شهریور1393 ویژه متولدین ماه دی :

توصیه های عاشقانه : وقتی همه چیز روبراه است با تردید و وسواس روز خودت و بقیه رو خراب نكن. از زندگیت لذت ببر و از فرصت‌های خوبت استفاده كن چون همیشه چرخ اینطور نمی‌چرخه.

توصیه های اجتماعی : راه برای پیشرفت تو باز و روشن است پس تردیدهایت بی‌مورد است. به زودی استعداد و توانایی‌هایت برای كسانی كه باید از آن آگاه شوند، آشكار خواهد شد و روزهای خوشی خواهی داشت.

توصیه های سلامتی : شكل و حالت ظاهری تو می‌تواند با خوردن غذای بد، داشتن بیماری كم‌خونی، خستگی مزمن و یا بیماری غدد تیروئید تغییر كند و تضعیف شود. پس بهتر است كمی به خودت برسی.

توصیه های اقتصادی : با پیشرفت‌هایی كه در زمینه كار یا تحصیل داری در آینده‌ای نزدیك به موفقیت و افزایش دارایی خواهی رسید. فقط باید به خاطر داشته باشی كه دست از تلاش برنداری تا موفق شوی.

 

 

فال روز سه شنبه11 شهریور1393 ویژه متولدین ماه بهمن :

توصیه های عاشقانه : عشق است كه معجزه می‌كند! چون اعتماد و انرژی مثبت و ارزنده‌ای را ایجاد می‌كند كه قابل تصور نیست. با این عشق باید در راهی قدم گذاشت كه آینده روشنی را درپی داشته باشد.

توصیه های اجتماعی : خبر خوشحال کننده‌ای خواهی شنید. به یك میهمانی دعوت می‌شوی كه بهتر است در آن شركت كنی چون لحظات جالب و خاطره‌انگیزی خواهد داشت.

توصیه های سلامتی : شاید غذا خوردن به نظر خیلی‌ها موضوع عادی و پیش‌پاافتاده‌ای باشد اما اختلال در غذا خوردن باعث مشكلات زیادی مثل ایجاد اضطراب، آسیب به جسم، ایجاد استرس، عدم صحبت كردن در مورد احساسات، سردرگمی و … می‌شود. شاید باید بیشتر از همیشه به غذا خوردنت اهمیت بدهی.

توصیه های اقتصادی : برای مدتی ناچار می‌شوی تنها به كار خود ادامه بدهی. اگر در این كار زیان كنی همه تو را ملامت می‌كنند اما اگر موفق شوی همه به سوی تو می‌آیند تا همراه تو آنها هم به سود برسند.

 

 

فال روز سه شنبه11 شهریور1393 ویژه متولدین ماه اسفند :

توصیه های عاشقانه : كلید موفقیت در دست توست. شرایط می‌تواند چیزهایی را به نفع یا ضرر تو تغییر دهد اما در عین حال برنده نهایی تو هستی چون اراده تو بر شرایط غالب است.

توصیه های اجتماعی : …

توصیه های سلامتی : …

توصیه های اقتصادی : اشتباهات عده‌ای برای تو مشكل مالی درست كرده و تو ناامید و دلسرد شده‌ای. به جای ناراحتی باید با صبر و حوصله آنها را متوجه خطاهایشان بكنی.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مدیریت سایت رایانت در تاریخ 1393/06/11 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز
سايتت خيلي خوبه و مطالبشم جالبه، درکل معلومه روش کار مي کني!
اگه دوست داري بازديد از سايتت رو افزايش بدي لينک باکس رايانت رو امتحان کن!
----
اصلا ميدانيد زماني که لينک شما روزانه براي بيش از 3900 آي پي نمايش داده مي شود يعني چه؟؟
سابقه نشان مي دهد که 20 درصد بازديد کنندگان از لينک باکس به لينک هاي شما مراجعه مي کنند!!
حدودا روزانه 780 آي پي به لينک ها مراجعه مي کنند...
اگه باورت نميشه بگو تا پسورد وبگذر رو بدم!!
راستي اگه استفاده کني بنرت رو توي سيستم تبادل بنر رايانت به مدت يک ماه درج مي کنم اگه بازديد سايتت زياد باشه اين مقدار به 2 يا 3 ماه هم ميرسه!!!
----

بابا يه چندروزي استفاده کن اگه بازديدت بيشتر نشد برش دار، ضرر که نمي کني!
منتظرت هستم!

این نظر توسط omid در تاریخ 1393/06/11 و 1:21 دقیقه ارسال شده است

سلام شما چه سریع فال رو گذاشتن مرسی
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط omid در تاریخ 1393/06/11 و 1:21 دقیقه ارسال شده است

سلام شما چه سریع فال رو گذاشتن مرسی
شکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم دوست عزیز


کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت در ساماندهی ثبت شده است و مطالب آن صرفا جهت سرگرمی هموطنان عزیز است و هدفی مغایر با احکام جمهوری اسلامی ایران ندارد با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 830
  • کل نظرات : 3335
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 982
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 1,023
  • باردید دیروز : 142
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,139
  • بازدید ماه : 4,979
  • بازدید سال : 56,524
  • بازدید کلی : 1,670,368
  • کدهای اختصاصی
    عضویت سریع
    [Reg_Fast_Form]